onsdag 14 juli 2010


I dag har jag varit hos super kanonbra Caroline på Kocy och klippt mig! Fick sitta i massagestolen för lite tvättning först, så skönt. Hon tvätta håret med nått schampo som luktade såååå gott. Sen blev det att klippa av det värsta. Det blev jättebra. Jag ska tillbaka till henne senare i höst sen för att fixa till färgen på håret, vi ska göra en avfärgning av håret, för att sen färga det på nytt. Hon ska försöka på det så där fint brunt, en varm tom med lite gyllene i!
Jag älskar att gå till frissan, man gör det allt för sällan!
Det var min födelsedags present från mamma.
Tack snälla mamma!

Jag har fått ett presentkort på På Håret oxå.
Jag ska gå och göra en ansiktsbehandling där sen. Men just nu är Anna-Karin på semester. Så det sparar jag lite på.
Det ska med bli riktigt skönt, at få bli lite ompysslad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade