måndag 25 oktober 2010

Plånka..

Skulle så gärna vilja ha en ny plånbok, en Burberry. Dom är så fina. Ska kolla runt lite....kanske hittat jag en när jag är i väg??
Skulle behöva en ny väska oxå, älskar min friis & co, men nu är det faktiskt hål i den!
Sen ett par nya glajor....köpte ett par i somras som jag älskade...men dom ligger i Smögen någonstans...damn it. Har letat överallt efter ett par likadana men ikke!!









Har sett dessa supersöta änglar lite här och där.....en sån ska jag definitivt ha...eller flera olika till olika saker......säger inget än!




1 kommentar:

  1. Hej hej vännen
    Önska mig ny väska med,den jag har får jag knappt plats med almenackan i, knappt min plånbok. Ska se om jag hittar någon som jag fastnar för. Hoppas att du och mamma får en trevlig resa!! Kramkram

    SvaraRadera

Bloggintresserade