fredag 13 maj 2011

Stagediving....

Var ute i skogen på långpromenad med en kompis i dag. Det var jättefin väg, med massa fina blommor och solen lös, superhärligt. Han skulle visa mig en speciell sten oxå. En riktigt stor sten med en massa träd på. Den var skithäftig...som hämtad från sagan om ringen.
Då fick jag för mig att det skulle vara roligt att klättra upp på stenen och bli fotad där uppe. Visst...sagt och gjort. Efter ett tag ... när jag väl kommit upp på stenen, och han fotade lite, såg jag en gren. Den liksom hängde ut över stenen...
Tänkte att det skulle bli en cool bild om han hängde i grenen utöver stenen...
Så jag svingade mig upp på grenen....som var full med gammal torr mossa. Händerna gled...flaxade med armarna allt jag orkade för att landa på stenen....det gjorde jag. Den jäveln var oxå full med gammal torr mossa...åkte rakt av och flög av stenen...som ett stagedive.
Kompisen ropa högt....
-Men vad håller du på med.....
Han trodde väl jag försökte ta livet av mig...haha
Som tur är blev det inga bilder på det...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade