torsdag 2 juni 2011

Ny energi..

Jösses vilken energi kick..
Har just varit och tränat på gymmet. Då gymmet är efterblivet och det tyvärr inte finns några fria vikter alls, fick jag allround träna i dag ( vilket jag inte gillar egentligen ) men det får gå så länge. Får se om jag byter ställe senare eller hur jag gör. Det bästa med det här stället är att man kan komma och gå som man vill. Det gillar jag!!
Hade sånt flyt i dag...gick lätt!
Efter gym timmen, hade jag fortfarande massa energi. Så gick ut och power walkade efter det.
Det var så skönt nu på kvällen, lite lagom varmt och så fint ute. Hade jag inte varit så rackarns kissnödig hade jag kunnat fortsätta bra länge till!!
Så nu efter en skön dusch känner jag fortfarande den där härliga energin.....love it!
Längtar tills i morgon...då tar jag ett pass till!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade