torsdag 11 februari 2010

mer tid!


Håller på med en födelsedags överraskning till Embla, men det blir till båda barnen egentligen!

Dom ska få en våningssäng, med ett säng tält! Mio ska få sova i "kojan" på övervåningen. Embla ska få en mys hörna där nere! Med tyg som hon kan dra för om hon vill!!

På måndag kommer mammas lilla födelsedags prinsessa ♥Embla♥ då fyller hon 2 år!

Jag vill ju helst att hela rummet ska vara helt klart när dom kommer hem till mig...men det är ju flera saker som jag inte hunnit med än!! Vet inte hur jag ska hinna..AHH

Skulle behöva några extra timmar på dygnet!!

Ska åka till IKEA på fredag..igen och handla en madrass till, sen hinna sy om tyget till Emblas säng. Hinna köpa något mer till present..ett paket måste hon ju oxå få, trots ett nytt rum!

Sen ska fin och god prinsess tårta hinna bakas!

Det ska inhandlas inbjudningskort till barnkalaset oxå!

Klona mig själv kanske!!

Vad gör man inte för dom små liven!! Älskar dom över allt annat!

Längtar tills dom kommer, så dom får se sitt "nya" rum!

Mammas lilla prins o prinsessa!

1 kommentar:

  1. Min lilla älva och min sockerprins....hjärtat blir varmt av att bara tänka på er. På måndag födelsedagskalas för Emblasemla älv-alv.
    Ska bli så kul att se dem!!

    SvaraRadera

Bloggintresserade