torsdag 25 februari 2010

Trött

Oj oj vad jag har jäktat runt i dag för att hinna med allt!
Ändå har jag inte riktigt hunnit med allt som jag ville, men jag är nöjd har i allafall hunnit med det här;

*Tvätta
*Diska
*storhandla
*Plocka in allt efter storhandlat
*Bakat 2 sorters muffins...kladdkake muffins-bröllops muffins
*Lagat mat
*Skurat duschkabinen
*Druckit kaffe
*Spelat väldigt hög musik
*Plocka in ren tvätt

Det får fan räcka för i dag, nu är jag helt slut, så det blir skönt att få gå ner till jobbet och jobba 8 timmar natt på det här!!
Lycko mig..
Har så jäkla ont i axlarna och nacken så detkänns som jag har hängt i armarna fastspänt typ i 4 dar....men inte vad jag kommer i håg, måste komma från något annat??


ps, vi vet väl att män bara är en b-upplaga av kvinnor....psss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade