torsdag 22 april 2010

long time ago..


Jag har varit lite dålig på att skriva på sistonde....sorry, ska bättra mig!!
Har hänt en del saker som ja kan skriva om senare.
Har inte gjort några revolutionerande på sistonde.
Typ det vanliga, jobba, hämta barn, laga mat, lägga barn, sova, äta, sen börjar det om i igen.
Skulle behöva ett avbrott från verkligheten, med lite spännande saker som händer!
Lite skojsiga fester med roligt folk, eller en kryssning med tjejerna eller en hemlig beundrare kanske!!
Hmm....önska kan man ju alltid!!


Sitter inne på jobbet nu, kaffe o tårta blev det idag! Nam nam..
Sitter samtidigt o läser hälsotidningar...kontrast....läser om all nyttig mat som man bör stoppa i sig, smootie för celluliterna, torrborsta medurs några nånger i vecka, ät dina vitaminer, satsa på en bra ansiktscreme med minst ssf 15!!

Är det inte precis just så man lever....ehhh
Sallad till lunch, efterrätt, kaffe o tårta
Snabbdusch på kvällen , med vanlig lotion över hela kroppen, utan ssf!
Torrborsta...ja håret i allafall!!
Det är bra för kroppen och hyn att dricka minst 1 liter vatten om dagen......det stod inget om 1 liter kaffe om dagen??

Jag måste försöka skärpa mig; omedelbar bums!!
Vill ju oxå se fresh ut!!
Jag lovar o svär....ska försöka, ska förs...


Nähä...nu är det kaffe!!
Love and kisses!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade