torsdag 8 april 2010

Ett fucking jävla mörker..


Åhh, vill stoppa huvudet i sanden eller enkel biljett härifrån!
Fy fan vad jobbigt allt är i bland!!
Bråk och tjafs..
Jag hatar det mest av allt i världen!

Verkligen!!

Vill bara ha en lugn mysig fridfull tid med kärlek och vänner och alla som finns i mitt liv!
Men det fungerar visst bara tydligen!
Blev osams med barnens far igen! Hatar det oxå!
Jag hade haft barnen en extra dag för han skulle i väg på nöjes resa, så vi hade bestämt tid när han skulle komma o hämta barnen!
1 timme innan messade han o ville att jag skulle ha dom 1 timme till.
Och det är inga problem för mig egentligen, men om jag någon gång skulle fråga honom om hjälp så NEJ!
Jag hade ju dessutom haft barnen en extra dag för att vara schysst, men inte ett tack en gång!
En annan gång tog jag semester i 3 dagar för att han skulle i väg utomlands, så jag kunde ha barnen extra!
Inte den minsta tacksamhet alls! Hade inte jag tagit semester så hade han inte kommit i väg!
Om jag i frågasätter honom alls, så säger han bara, börja inte bråka nu igen!!
Bråka......vad fan jag säger ju aldrig emot, hjälper till så mycket jag kan!
men det är så taget förgivet att jag ska bara hjälpa till och ställa upp, och om jag inte gör det så bråkar ja!???


Fy fan orkar inte hålla på med det här nu oxå, vad fan är det med folk alltså!!
Varför kan man inte bara anstränga sig lite och försöka hålla sams för i stället!
Jag hade ju hoppats att vi kunde komma bra överens för barnens skull!
Men det verkar ju svårt om jag "bråkar" Så fort jag säger mot, eller tycker annorlunda!

Just nu är allt skit!!
Ska träffa mina underbara tjejor i dag!!
Är glad för det i allafall!
Känns bara total depp nu!
Vet inte hur det här ska kuna svänga runt!!!!!!
Ett mirakel skulle sitta bra nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade