söndag 25 april 2010

Lush..









Var i "stan" här om dagen, och spatserade in på en mycket trevlig butik, som heter Lush!
Skulle bara titta lite, o dofta på en duschtvål som jag läst om i nån tidning!
Duschtvålen hette Flying Fox, den är med honung och massor med Jasmine!
Åhh den doftar helt underbart!
Jag har dessutom redan hunnit prova den i duschen, mycket trevligt kan jag lova.
Det doftade ljuvligt, sen kändes huden ren, o alldeles mjuk efteråt.
Like a lot!!
När jag skulle gå till kassan o betala mena lilla ljuvlighet, fick jag syn på en annan liten godsak framme vid disken!!
Lip scrub, med bubble gum doft!
Åhh jösses vad den doftade ljuvligt!!
Så gott så gott, o alldeles rosa oxå.
En sån blev det med.
Så nu kommer jag både vara len på kroppen och dofta honung och Jasmine, sen ha lena läppar med doft av bubble gum!

Nu kan våren få komma när som helst..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade