torsdag 9 september 2010

Åke-tråk..


var på banken här om dagen i ett ärende. Då var det kö, dock en kort kö. Bara en före mig och bara en person i andra kön. Jämter disken där bankmannen tar emot kunder...står en underlig figur och hänger osympatiskt...och tjuvlyssnar!!

Han är typ 3 meter lång och har sjukt små och krokiga fötter i konstiga sandaler. Gubben är mellan 65-100 år. Ser allmänt sur och vresig ut. Glor och blänger ilsket på alla som är inne på banken. När nummervisaren plingar till och det är min tur att gå fram till bankmannen, vrålar gubben rakt ut.

-Men nu får ni väl släppa fram mig....jag har ju ett viktigt ärende!!!!!
Mupp gubbe med jävla bananfötter!!
Banktjänstermannen försöker förklara att han faktiskt får vänta på sin tur som alla andra. (fast det ser ut som man rymt från cirkusen)
Då vrålar gubben att han är ju faktiskt Åke, med ett viktigt ärende!!!
Åke-tråk ska tydligen ner i ett bankfack.......som är viktigast i hela världen..(i finspång)
När det blir Åkes tur, säger den trevliga kvinnan till honom att han behöver visa legitimation för att hon ska kunna släppa ner honom till bankfacken.
Då blir cp-Åke ännu mer cp, och vrålar att han är ju för fan ÅKE!!
Då får den andre banktjänstermannen som hjälper mig verifiera att det faktiskt är Cp-Åke, så han kan komma ner till sitt jävla bankfack!

Jag är säker på att dom låste in Åke-tråk i banken för alla kunders skull!!
Borden man inte få nån slags kompensation för psykiskt lidande eller nått.
Typ 70% ränta på pengarna man har på banken!!

1 kommentar:

  1. Skrattar tills mascaran rinner!!Önskar att jag varit där!Fy fan va kuuul!!

    SvaraRadera

Bloggintresserade