måndag 27 september 2010

Min helg..


Så nu är det måndag igen....härligt!! (not)
I morse ringde klockan 05.00.....vidrigt!
Jag fick dra upp 2 små trötta barn. Hatar att behöva göra det...tycker så synd om dom! Mio sa flera gånger
-Mamma, jag vill sova mera!
Ja fy....
Jaha, i helgen har vi klarat av barnkalaset!
Det var mycket trevligt, med trevligt folk och fina presenter.
Mio var supernöjd med allt. Han sa flera gånger till mig på kvällen, när han satt o lekte med de nya sakerna..
-vilka bra saker jag har fått!!
Kanon att han är tacksam, av sig själv. Utan att jag måste säga till!
Har sovit uruselt hela helgen. Först för att jag hade just gått av natt, då är det inte superlätt att somna tidigt på kvällen.
Sen har vi haft flera nattgäster i helgen som vaknat tidigt....vi är vana att ha lata sovmorgnar på helgerna.
Nu stutsade alla 3 barn upp kl 7 och stojade...
Sen är mina barn lite små krassliga, så de vaknade rätt många gånger under natten, så när man blir väckt kl 7 är det ju inte GOD morgon direkt!!
Är det nått som kan få mig totalt ur balans så är det för lite sömn!!
Usch....jag blir skitsur!
Jag var trött så jag mådde illa...kunde inte äta på hela dagen.
Barnen gick och la sig tidigt den kvällen.
Dom var super trötta.
Jag med!!!!
Jag stängde av telefonen och gick o la mig!
SKÖNT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade