fredag 26 mars 2010

Himmel o pannkaka


Har avklarat ett jobbigt läkarbesök i torsdags!
Var på vrinnevi hos f*tt doktorn.
Har haft så ont, trodde det var spiralen som spökade!
Jag hatar att man måste slänga upp sig i den där helvetes stolen och visa upp allt och lite till!
När man dessutom får höra att läkaren är en mikael, och inte en kvinna så känns det inte ett dugg bättre!!
Vad är det med män som gör att dom vill glo o känna på f*ttor hela dagarna??
Jag vägrar tro att det är rent ett medicinskt intresse!!
Då kan man väl lika gärna glo på öron hela dagarna!!

Andreas var snäll o följde med mig, så när vi satt i väntrummet o väntade på att bli upproppade.,
Hade jag förväntat mig en gammal gubbe med skägg och gula fingrar av cigarett rök.
men näää...en ung kille i 30 år ålder som ser bra ut ropade in mig!??

Men vad faann...
hade mycket stor lust att bara vända och säga, nää ja är friskt nu, eller haha...vi har gått fel!!
Fan, usch...men men det var ju bara att klä av sig och hoppa upp i denna jävulska stol!!
Dessutom skulle man behöva bli penetrerad med något dildo lik ultraljud stav!! (för att se spiralen)
Kändes nästan som jag var otrogen!!


Tur att jag hade min 2 metare med mig!!
Efter undersökning av ca 30 årige pull doktorn micke, var det dax för blodprov!
Jag HATAR blodprov!
Jag berättade lite försiktigt för tanten med snälla ögon och stor nål att jag är spruträdd.
men hon skrattade gott, och sa att jag minsann inte var ensam om det!
Därefter stack hon mig i armen, och missade såklart!!

Vad faan, inte det oxå!!
Då fick tant 2 komma in, hon såg ut att ha fått en nål i ögat...eller annars var det en otäck öroninflammation..inte vet jag!!
Hon lyckades träffa mitt lilla kärl som tur var!!
När jag kom hem var jag alldeles utmattad att jag var tvungen att vila mig lite innan jag skulle kunna ta itu med shoppingen!!
Kanske var därför jag handlade så mycket.....för att förtränga förmiddagen!!

1 kommentar:

  1. Fy faen, så förbannat hemskt!! Undrar också varför MÄN ska vara så freaky intresserade att de vill sitta med huvudet VÄLDIGT nära hela dagarna. Funderar också på varför ingen reagerar på att det är ett halvårs kö till varenda kvinnlig gynekolog. Män borde inte få bli gynnisar...eller man borde få välja själv. Är som att bli mentalt våldtagen...mot sin vilja tvinga sig till det mest förödmjukande...Har inte hört att unga snygga tjejer på en 25-30 brukar fippla med snorrar, det manliga hänget. Vad beror DET på då??? Spy!!

    SvaraRadera

Bloggintresserade