torsdag 3 september 2009

Ett litet bakslag bara, har hastigt och lustigt drabbats av mindre depression!
Urk och ve!
Börjar med att jag "faktiskt" snart har jobbat 7 dagar, börjar känna mig rätt trött.
Barnen var inte speciellt medgörliga under min välbehövliga tjejfika! Förgrömmade ungar!!
Men ingen fara på taket, jag hade hämtat ut ett paket på posten med höstens super fina mys och gos tröja som skulle bli super snygg med leggins och höga stövlar!!
Men när väl fan skapet kom på såg det inte vidare ut. Mio sa att det såg ut som en matta!
Inte något bra betyg!!
Sen som avslutning på en kanon dag fick tv:n damp, ville inte visa dom bra kanalerna sen!!
Fucking jävla skit tv.
Nää nu ska jag roa mig med att åka ner till jobbet och lacka lite plåt!!
Jävligt kul....
Men i morgom kommer allt bli bra i gen!!
Då kan inget förstöra min dag!
Sa jag INGET!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade