lördag 12 september 2009

Jobbade em i går, och vi hade det lugnt och behagligt hela skiftet.
Vi roade oss med att äta godis och lyssna på musik a la youtube! En synerligt behaglig arbetsdag!
Men då infann sig en viss trisdess...och då passa jag på att shoppa lite.
Det blev;
En svart mys tröja till hösten
Svarta lårhöga mocka stövlar
svarta mocka stövletter

sen väntar jag på ett fint svart läderbält. Hatar att vänta på fina saker som ska komma med posten. Tror dessutom att dessa godsaker kanske inte kommer förens i höst!
Känner att jag får damp på sånt här!!! Om dom har en höst katalog och det går att beställa i från den från o med juli eller augusti, ska man ju inte behöva vänta tills november innan sakerna kommer! Jag vill ha mina kläder helst nu, på en gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade