onsdag 2 september 2009

Jaha, då är dax att börja blogga lite då.
Vad har hänt i dag då. Jo gick upp vid 8 i morse o väckte sömniga bara. (jävligt märkligt att nu går det bra att sova, varför inte på helgerna) Fixa välling, och försöker klä två små sprattligt ålar samtidigt som dom kollar på tecknat. Inte det lättaste. Sen bär det av mot dagis.
Lämnar, sen hem för att krypa ner i sängen, puffa motvilligt kuddar och försöka dra över mig täcket så långt det går. Somnar överraskande fort!
Grattis till mig!
Klockan ringer vid halv 3, upp kasta i sig lite frukost, försöka kamma till sig lite. Inser snabbt att det inte är någon idè, ser ändå ut som en mopp i skallen.
Drar till dagis och hämtar upp 2 små troll.
Kommer sen och inser hur mycket sand som forslats från dagis sandlåda in till min hall!!
Hur är det möjligt!!
Sand är underbart så länge den håller sig utanför min hall.

Sen dyker det upp trevligt sällskap av Anders, Wedde, Susanne &Pålle o Alexander.
Mycket trevligt, vi fikar, ja eller försöker i allafall.
Jag tycker om att ha mycket folk omkring mig, det är härligt.

Nån gång i framtiden när jag blir snuskigt rik, ska jag köpa oss ett snuskigt stort hus, så man ofta kan ha många kompisar och barn där, så vi kan umgås riktigt länge och mysa i hop!!
När jag ändå "funderar" på framtiden, så tror jag att jag ska ta mig alla vänner till någon paradis ö, där vi tjejer kan sola och dricka parasolldrinkar, och spaa oss, medans karlarna är barnvakt!!!
Jag ser en ljus framtid!!

Känner att jag är riktigt shoppingsugen oxå, måste snarast inskaffa;
Snygga stuprörs jeans
Högs svarta stövlar med smickrande klackar, typ 40 cm klack, så jag når upp ;)
Rollig stones T-shirt med stenar = mycket snygg o tidlös!
Ny förförande parfym, vet ej riktigt vilken än
Smashbox o-glow, eller o-bronse
Någon fin rouge
Spännande nytt nagellack
Varma snygga höst tröjor
Några fina tights eller leggins




ja osv osv

Sitter nu på jobbet och sliter hund, det är provband i maskinen just nu, då kan jag blogga och lyssna på H.I.M under tiden. Ska hälla upp lite mera kaffe och festa till på ett päron snart. Ja lycklig är man.
Jo jag är faktiskt väldigt lycklig, VÄLDIGT lycklig!
Jag bockar och bugar till min lyckliga stjärna som äntligen sett mig! Tack!
Pussar och Kramar!

2 kommentarer:

  1. Vart skriver jag upp mig??Vart?VART??Vill åka på kryssning!!(NU)=)

    SvaraRadera
  2. Ja,och förresten måste jag också shoppa=)Vi behöver åka till stan & gå där tills vi får seriösa P-böter.Och dricka apstora caffélatte i ca 2 timmar.
    Ring mig så går vi igenom almanackorna;)

    SvaraRadera

Bloggintresserade