måndag 14 september 2009

Har haft en bra dag i dag!!
Blev väckt på lunchen, det var väldigt trevligt! Sen gick jag upp o åt frukost, passade på att städa lite innan jag skulle hämta små trollen.
Hämtade dom på dagis, sen åkte vi hem och Mio fick öppna sina presenter.
Han fick en flexi-track bana, med bilar till. Han sa -jag älskar dom!
När jag hämtade Mio o Embla på dagis, sa Mio;
- Jag har längtat efter min Mamma!
Åhh min lilla ängel! Sånt går ju bara rakt in i hjärtat!
Efter det blev det Banan-pannkaka med sylt o grädde.
Mio lekte med nya bil-banan, medans Embla dansade till Dolly song, sen var det dax för små gryn att sova.

Diska, plocka saker försöka äta lite sen var det bara att bege sig ner till gruvan!
Det är 6 dagen här nere nu, ett pass kvar sen är det lite ledigt!
Är så trött så den här lilla texten tar 100 år att skriva.
Vill bara hem och sova nu på en gång!
Men näää nu när jag kommer hem ska jag väcka barnen, kasta i dom välling och köra dom till dagis!
Sen hem och försöka tvätta bort gammal mascara och SEN sova!!!
Vill sova nu!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade