torsdag 24 september 2009

Nu är det bara några timmar kvar här nere i gruvan innan det är mys helg!
Nu redan i kväll tänker jag börja! Mys kläder på, poppisar o film, med obligatoriskt gos i soffan!
Längtar...men den där jäkla klockan går ju så låångsammt!!!
Är glad och tacksam att Andreas på egen hand ville fixa in el till min dusch!!!!!!!!!!!!
-Hanna får jag fixa elen till din dusch?
ÄÄhhh...blev hur glad som helst!
Inte en kotte i sikte!

I helgen ska det dessutom bli 3-års kalas!
Tror jag kan behöva stärka mig med något starkt innan!!
Vi blir ca 11 vuxna och 9 barn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Behövs det sägas mer!
Det är skitkul att ha kalas om jag bara hade det lite större!
Men någon vacker dag har jag kanske ett stort kök, och ett stort fint lekrum.
Då snckar vi!
Ska ändå bli kul, med ett visst tillfredställande när det är över!


Skulle vilja åka in till stan med en bra kompis och göra lite behandlingar!!
Lite massage och ansiktsbehandlingar, lite pedikyr och mannikyr. Allt detta ska naturligtvis sköljas ner med lite bubbel!!
Rosa bubbel-dubbel trubbel.
Längtar...måste bara ta en triss-lott först!

Har även passat på att shoppa lite i helgen!

Rosa flece jacka till Embla
2 par svarta byxor till Mio
Rosa tröja till Embla
Svart tröja till Mio

2 stickade till mig
svart jeans skjorta
svarta blanka leggins
svarta benvärmare
svart oversize tröja


mycket nöjd med allt fint!!
Love and kisses...
over and out..

1 kommentar:

Bloggintresserade