måndag 4 januari 2010

tillbaks..

Då var man tillbaka då. Efter ett långt uppehåll. Hade visst drabbats av en släng demens och glömt lösenordet till bloggen! Men skam den som ger sig, nu har jag skaffat mig ett nytt!!
Sitter på jobbet och längtar bort. Vill till värmen, är så jävla trött på den här kylan! Den kryper in i märgen!!
Vi funderade här på jobbet om vi inte skulle bli solstols uthyrare i thailand i stället för att lacka plåt i Finspång! Kanske inte vore så dumt!!
Eller drink provsmakare på bahamas! Se om det finns någon annons på platsbanken??
Ska börja städa undan julen lite smått snart, bara det att mio gillar våran gran så mycket!!
-Våran siina gran, säger han!
men tyvärr så måste den väck snart! Lika skönt att ta bort det som kul att plocka fram det.

I helgen var jag och barnen med kompisar och respektive så klart, och åkte pulka och grillade korv i ekbacken! Jätte mysigt, men kallt!
Mio och viktor åkte snowracer, det gick undan, så fort att dom körde in i buskaget!
-Mamma, jag vill inte köra in i buskarna. sa mio
-Jag kan ju inte bromsa.

Haha så kul, men sen gick det bra!

Måste åka in till stan i veckan och köpa mig en vinter jacka! Har ju fan bara skinn jackan, den värmer inte så mycket när det är -15 grader ute. blir ju fan stelfrusen av att bara titta ut!
nää nu måste jag bälja i mig mer koffein så jag inte somnar här!!
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade