tisdag 19 januari 2010

Är inne i en riktigt jobb vecka nu. Har jobbat hela helgen, och ska jobba resten av veckan!
Men för att trösta mig lite, så nät shoppade jag lite i går!!
Kändes redan lite bättre!! Blev glad på en gång, men lyckoruset brukar lägga sig så fort räkningen kommer.
Jag beställde från eleven,

CLEAN, Fresh Laundry Edp 60 ml
Aquolina body milk icing sugar
Aquolina shower foam icing sugar


Längtar tills det kommer!!
behöver lite uppiggande just nu!
Har varit trött och seg länge nu.
och inte fan har jag kunat sluta med näs sprayen heller...undra hur mycket pengar man lägger ut på ett år?

Vill fan inte höra på några nyheter heller, bara elände överallt i världen!
Usch blir aå trött på allt i bland!

Läste ett bra quote i går:

Först skapade gud mannem,
sen tänkte han; Nää, bättre kan jag
och så skapade han kvinnan!

Ja, det låter logiskt, man brukar ju göra en kladd först!!

over and out..

1 kommentar:

  1. Hahahaha! Grymt bra citat ;) Det är inte Camilla utan Sara som lagt in denna kommentar..tydligen valde bloggen själv att det var Camilla ;) Kram på dig vännen.

    SvaraRadera

Bloggintresserade