söndag 31 januari 2010

min helg


Helgen har varit skapligt bra, trots att jag har jobbat hela helgen....eller faktiskt jobbar nu! fredagen hände ingenting, jobbade till 22.00 sen var det bara att åka hem och slö glo lite på tv. Sen nattade jag mig själv genom att läsa lite ur Breaking Dawn. har inte så mycket kvar nu!!!
Spännande vill jag lova!
Lördagen var lite mer händelseful. Jobbade tills 20.00, sen åkte jag till mina kompisar, Anders, Sjöholm och Wedde. Vi satt och babblade, tog några glas vin och lyssnade på musik! Alltid lika trevligt med kvalitetstid med kompisarna.
Mest sugen på att gå ut var jag för en av mina allra finaste pinglor därlika bästa vän skulle ut och göra byn osäker! Så vi slöt upp under kvällen, flamsade och fnittrade som två fjortisar med ryggsäck! Mycket kul alltså.
Men efter en kväll ute längtade jag efter min Andreas mer än någonsin!!
Finns inte en kille på mils avstånd som är lika fin som han!!
Så nu är jag kärlekskrank och längtar efter honom massor!!

Så i morgon får jag träffa honom en stund, då kommer han nog att se att det är bra att släppa ut "kärringen" i bland ;)
Love you darling!

2 kommentarer:

  1. Är det din nya outfit när mannen kommer hem?
    Kul att du fick sticka ut näsan lite i nöjesvimmlet...det som nu är i denna by.....

    SvaraRadera
  2. Fan va kul vi hade!!Måste göras om very soon;)Har varit & kollat upp lite priser & behandlingar hos nagelteknologen nu & det såg väldigt bra ut,nageltanten(tjejen?)är där på torsdagar så är du sugen på att bli med så tar vi fram almanackorna snart!

    SvaraRadera

Bloggintresserade