tisdag 26 januari 2010

Manliga bortförklaringar

Är det inte förunderligt hur män kan vara så kreativa när det gäller bortförklaringar. Synnerligt när det gäller saker som dom gärna vill slippa undan från!! Typ, städa, diska, tvätta, plocka bort sina skitiga kalsonger mm. (gäller dock inte nuvarande man ♥) Har är mycket hjälpsam, och hjälper mig med allt utan att jag behöver säga till eller nått!!! ♥♥♥


Detta gäller mest män i allmänhet! Ingen nämnd-ingen glömd!


Jag tror att man skulle kunna skriva en lista på flera meter om man skulle klottra ner alla underbara bortförklaringar man hört!


Min personliga *favorit*


-jag kände inte för det. Eller


-jag orkade inte.


-gör det sen.


Låter dessa bekant??


Som bara ett t. ex....när man lägger sina skitiga kläder framför tvättkorgen???


Man orkar bära dom hela vägen dit, sen dör orken/lusten, så man dumpar skiten framför?


What the f*ck??


Eller när man inte vill ta bort sina bromsspår i toaletten efter sig?


-nää, ville inte det!


Undrar om dom tror att man ska svara;


Nähää, har du inte, det gör inget älskling, för du vet jag bara älskar att få ta bort skiten efter andra, särskild efter fullt friska karlar! Näähäe, jag står så gärna så snurrar med den där borsten i timmar för att få rent efter dig. Är ju min hobby, typ!


Eller så kanske man inte alls tänker så, och bara har lust att trycka ner huvudet i toan på dom, och ta bort skitranden med skallen i stället!


Eller när man kommer hem efter att ha jobbet 12 timmar och sambon frågar efterlängtat;


Vad blir det för mat? För jag är jättehungrig??


Jaså är du...


Jo eftersom jag har ett stormkök i bakfickan, så i bilen på vägen hem fixade jag till lite Filè Mignon!


Eller vad fan tror dom??


Eller andra raringar som sitter och gräver sig i näsan, och när man snällt försöker påpeka att det kanske inte är så trevligt, får man till svar;


-Men det kliar!


Mogarder!!!!


Vad är det som saknas....lillhjärnan?










Tur att min man inte tillhör den där gruppen! ♥

1 kommentar:

  1. Hahhahahahahahha!!!!!Ja!!Vad är det för fucking FEL??Helst den med näsan,"Älskling,ge fan i att peta dig i snoken är så är du jävligt snäll och inte lika äcklig längre""Men jag kan inte aaaandas då jö"
    Nähä,det var ju jävligt konstigt,då får du väl gå & snyta dig som alla andra normalbegåvade människor?
    "Vadå?ska jag bo på muggen då eller??"
    Svar=Ja.

    SvaraRadera

Bloggintresserade