torsdag 21 januari 2010

Balsam för själen..


Jag ska förhoppningsvis åka in till "stan" med min kära vännina nästa vecka på tumanhands shopping! Känns mycket tillfredställande!! Längtar mycket efter att komma i väg och kunns bladdra om viktiga saker som vilket rouge man ska satsa på eller vilket nagel lack som är snyggast eller vilken parfym som ger kalla rysningar längs ryggraden!!

Alltså mycket viktiga och sköna beslut att fundera på tillsammans.

Fika länge och babbla till käkarna värker.

Skulle vilja göra naglarna ocå...är så sugen på det!

Men får se vad plånboken tycker om det!

Jag brukar vilja en sak och plånboken en annan sak, men jag brukar vinna kampen och tvinga plånboken till det jag vill. Haha....

Vilken makt man har..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade