måndag 15 mars 2010

Har haft en härlig helg med barnen! Vi har varit hos mamma o lekt ute i flera timmar i solen, barnen har grävt snö så det står härliga till!!
Ja o mamma har suttit mot husväggen med en kopp kaffe och skådat de små underverken!
Älskar dom så otroligt mycket!!

Har jobb och barnvecka nu, nästa vecka är ja ledig flera dagar, men har flera "läskiga" men roliga saker att hinna med!!

*ska tatuera mig, på båda handlederna (om jag pallar med)
*ska till f*tt doktorn, är nått knas med min spiral!!
*ska plocka brynen (men det är bara kul)
Är nervös att jag inte ska fixa gaddningen, skulle kännas som ett stort nederlag!!




Jag brukar förströ mig med att läsa Natacha och Kissies blogg!!
Natacha tycker ja verkar rar, men kissie---o my god!!
Den flickan är narcessist så det står härliga till!!
Min favvo är när hon tar kort på sig själv med silikon läppar stora som falukorvar.... o skriver under bilden;
-naaww vad söt ja är!!

Mooahaha, kan knappt bli roligare än så!!
Jo ja är lätt road!!


Fick mitt paket från Eleven häromdagen, min nya Beckham parfym, (inhandlad på order att den bara är jag)
Sen beställde jag en "parfym" lotion från Håkansson, the scent!
Den ska gifta in sig med din kropp och dofta svagt o sensuellt, man kan även ha den i håret för mer glans och ljuvlig doft!


Nästa gång ska ja prova en annan parfym Thierry Mugler Alien ,
En doft som benämns "woody amber - solar floral", skapad genom en djärv utsvävning av två
kraftfulla noter och förljuvad genom en strålande blomma. En parfym med tre uppenbarelser.
När nästa veckas skräck-roliga upplevelser är avklarade firar vi tjejor det med en liten fest!!

Yippi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade