fredag 26 mars 2010

Tatueringarna!!

Nu är dom klara!!
mina fina tatueringar!
Var hos tatueraren i onsdags.
Var så sjukt nervös så jag mådde illa på väg in.
Jag hade med mig en vattenflaska med vatten, som jag sölplade på i bilen, men när jag satt där inne hos honom o väntade på att vi skulle komma igång, var jag så stört torr i halsen!!
Herregud kunde knappt svälja!
Antar att jag såg lite små nervös ut!
Han frågade,
- är du nervös nu?
-JJaaa
-Ja, det tillhör ju, sa han.

men så fort han hade börjat, så släppte all nervositet!
Så när han var klar med ena handleden, frågade han, ska vi ta andra med nu då när vi ändå är på g!
Absolut, kör på bara!!
Jag ska lägga upp lite bilder sen på dom fina tatueringarna.

Nu sitter jag o funderar lite på nästa som jag vill göra!
men det blir inte än på ett tag!
Men den kommer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade