fredag 26 mars 2010

Shopping med "sann"

Har varit inne i staden norrköping en hel dag med kära vännen Susanne=sann och shoppat!!
Jag shoppade massor massor!!
Vi kom in vid halv 1 eller så, och shoppade oss trötta och åkte hem igen vid 5 tiden! Hade faktiskt ont i fötterna! Men tänk vad kalorier vi måste ha bränt, med allt shoppande och provande av kläder!
Härligt.
Shopping=balsam för själen=huvudvärk för plånboken!
Jag köpte;

*2 par stuprörs jeans på Gina Tricot
*1 vit tunika på Gina
*1 svart skinnbälte på Gina
*1 svart skinn "klutch"
*1 rosa lång tröja från Vero Moda
*1 svarta skinn stövlar

Sen köpte jag lite Make;
*rosa skimrande ögonskugga
*svart/grå ögonskugga
* foundations pensel
*rouge
*svart nagel lack

Ja, svårt är det inte att handla i af!!
Tur att jag handlade massa kläder till barnen förra månaden så man inte får så dåligt samvete!!

Vi hade super mysigt, shoppade, fikade och njöt av att inte behöva avbryta sig mitt i ett samtal eller dricka kallt kaffe, kunna shoppa hur llääängge vi ville!!
Det ända man önskade sig, var väl en fetare plånbok!!
Nu har jag i allafall hittat en fin outfit tills i morgon!!
Eller jag har flera alternativ!
Jippiii!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade