torsdag 18 mars 2010

Morgon..


Nu har jag just skjutsat små troll till dagis! Dax att röja upp här nu, o passa på att lyssna på musik dvs inte Dolly song 79 gånger, utan den jag vill höra!!
Sen bara att fixa mat, och "sätta på sig ansiktet" sen till jobbet o umgås med min andra familj!!

I går när jag kom hem från jobbet så fick jag värsta magontet!! Så himla stört, hade inte känt något på jobbet, men när ja kom hem blev det bara värre o värre!!
Fick ta en värk tablett o slänga mig i sängen o kvida ett tag......sen kändes det bättre!!
I dag känns det helt ok!
Tur ja har!
Ja blev livrädd att det skulle bli magsjuka! BBLLÄÄ!!
Har fortfarande lite ont o känner mig lite orolig...men det är ok.

Längtar tills nästa lördag så det värker i mig....längtar efter mina fina tjejer, och att få göra sig i ordning, välja kläder (fast det kan vara lite ångest drabbat oxå)
Önskar att vi hade en frisör o en make-up artist som kom till förfesten o fixade oss alla!
När jag vinner pengar så ska jag fixa det till mig o mina tjejer-för ja älskar dom!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade