tisdag 9 mars 2010

Tatuering


Jaha...då har man försökt att få sig en tatuering!
Jag fick ett presentkort av Andreas i julklapp. 500 kr på Lucky 7. Då är presentkortet bundet till en person. Jag vill göra en handleds tatuering.
Så jag hade mina bilder klara, och skulle bara åka dit o "snacka biznizz" med tattaren!
Men när jag förklarade hur jag ville ha det, höll han inte med mig!
Jag ville ha tatueringen vänd mot mig, han ville sätta den åt andra hållet!

Det ville inte jag!


-alla under 17 brukar vilja ha som du, men när de är lite äldre brukar dom ångra sig.
-(jag) men är det inte en smaksak?
-ja, så kan man ju se det......men vi brukar inte göra så!
-men om jag vill ha den så då??
-vi BRUKAR inte göra så!

rycker på axlarna och går!

Jag vill ju gärna ha deras åsikt och tatueringen, då de har bäst erfarenhet!!
Men bemötandet var piss!!
Har gjort lite efterforskningar, och ja tror han hade rätt i vad han sa, men ja gillar inte när nån som ska rista in något for life.....är arrogant och ohövlig!
Så till slut känner ja att det bara är att lägga ner!
Så jag säger, jaja men det finns ju fler tatuerare och går där i från!
Ja var så in i helvetes jävla arg hela kvällen och natten efter det!! Jävla dryga tatuerar jävel!!




Men vad göra om man är envis och jävligt tatuerings sugen!!??
Jo vi åkte till en annan tatuerare i stället!!!
May die tattoo, där var det minsann inga problem att göra tatueringen som jag ville!
Han rekommendera samma sak som andra tatueraren, men sa att det är en smaksak, och att det är jag som bestämmer hur jag vill ha den!!
Så nu är tid bokad, och ja är skitnervös!!

Kanon!

1 kommentar:

  1. Sicket fucking rövhål!Och bara en liten fundering"alla under 17.."Får man ens tatta ungar under 17?

    SvaraRadera

Bloggintresserade