måndag 14 juni 2010

Gråter floder..

Det var nog längsen jag grät så mycket som jag gjort i dag....
Lämnade barnen i dag....längtar så det gör ont i mig..
Min son ville inte åka......inte alls!!
Han grät och sa;
-Mamma, snälla mamma jag vill inte åka. Vill vara kvar hos dig!
Han klamrade fast i mina kläder och sa, snälla mamma hjälp mig, med tår och ångestfulla ögon!
Mitt hjärta går sönder....
Sen fick jag höra att han ville inte äta...bara satt ensam och längta efter mamma.
Vet inte vad jag ska ta mig till....
Han har varit så ledsen på dagis i veckan, verkligen gråtit i panik när jag har gått....och dessutom matstrejkat!!
Min lille....
Sen när ja berättade att det skulle bli byte...att mamma veckan var slut...drabbades han av panik.
Ville inte bli hämtad....sprang o gömde sig i soffan till och med.
När ens barn som är 3 tittar på en med tårfyllda ögon och säger, snälla mamma hjälp mig, jag vill inte åka.....slits hjärtat ut!
Känns som det just gått i tu.
Nu är det en hel vecka kvar innan jag får tillbaka honom....

1 kommentar:

  1. Sänder varma kramar till dig,vet hur det är! Ma´n vill bara ta dom i sin famn och springa bort..
    Barnen är vårt allt och vi mammor kan gå genom eld & vatten för dom!!
    kram kram

    SvaraRadera

Bloggintresserade