måndag 28 juni 2010

Midsommar..



Midsommaren var kanon.
Jag hade barnen, så då måsten man ju göra nått dom gillar!
Mio skulle få sova över hos mormor, för det har han längtat efter!
När jag berättade det för honom...ropade han rakt ut...
-Mamma..jag måste ju packa!
Sen sprang han o hämtade sin lilla ryggsäck och började packa sina favvobilar!
Sen på midsommar förmiddagen åkte vi hem till mormor för lite lunch!
Det blev riktig sommarmat! Färskpotatis med skinka och ett stort fat med sommargrönsaker.
Supergott var det. Sen åkte vi upp på polustus och tittade på tåget med alla traktorer och vagnar!! Mio gillade traktorerna och tågena. Embla ville klappa och pussa på hästarna!
Sen var det ett jättestort muminhus! Det var jättefint!
Så det blev succé
Efter det blev det jordggubbstårta o kaffe hos mormor!!
Sen åkte Embla och jag hem...o Mio stannade kvar! Han var supernöjd!
Sen på kvällen blev det lite grilla i trädgården hemma hos mig! Så vi var ett gäng som grilla och hade det trevligt!
Sen när vi nästan blev uppätna av myggena, gick vi in till mig och hade Punch Out turnering...på 8-bitars Nintendo.
Stil....!

Ha en underbar sommar...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade