lördag 26 juni 2010

Vilken dag...


Har haft en fin dag i dag! Började dagen med sovmorgon! Lillfia väckte mig vid 10. Så inget att klaga på. Sen på dagen åt vi jordgubbstårta ute i trädgården..mums! Sen åkte vi på "utflykt"

Vi tog med engångsgrill och korv plus massa leksaker och nya picknick filten till stranden för att grilla o bada lite. Vi kom dit lite senare, då var det inte en människa där...ljuvligt! Barnen badade och lekte vid vattnet! Mina snälla kompisar tände grillen och fixade med allt, så jag kunde sitta på en klippa i solen och njuta!! Helt underbart!!

Vi var där nästan hela kvällen...ända tills solen försvann bakom träden.
Då fick vi packa i hop och åka hem och duscha av oss all sand och krypa ner under täcket o se Madicken!!
Nu sover små troll...jag dricker te och undrar var solbrännan är..???
Nu ska jag kela med kudden!!

Puss och natti natti..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade