fredag 18 juni 2010

Kärlek...



I morgon är det prinsessbröllop det har väl knappt nån missat! Många tycker det är döjobbigt att behöva se Daniel och Victoria hela tiden....
Jag känner att jag blir lite berörd av den kärleksvåg som sveper över Sverige..
Folk gifter sig som aldrig förr, förlovar sig, skickar kärlekshälsningar...Sverige har fått kärleksfeber.....Victoria o Daniel har ju varit inspiratörer....fast folk inte har fattat det!
Det får mig i allafall att längta lite extra att hålla nån i handen. Vill oxå vara så där kär så det bara fladdrar i magen...så man knappt kan äta eller tänka klart!!
Vill oxå planera bröllop med min prins....
En dag kanske jag kliver på rätt stig...
Vackert med bröllop är det i allafall...o jag tänker nog smygkolla i morgon på tv.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade