måndag 21 juni 2010

Lycklig i själen..

Känns som alla är lite bättre nu!
Har haft det "jobbiga" mötet nu, och det gick jättebra! Så skönt!! Känns som just 10 ton lyftes från mitt bröst! Mina små hjärtan har varit glada, lugna och helt underbara i dag när dom kom hem!
Lyckan är total♥
Nu hoppas jag bara att denna medvind ska hålla i sig så att det fortsätter med det goda....och om man skulle ha jätte tur....så kanske mer tur!
Håller tummarna allt vad jag kan.
Dom som vet...påstår att vädret ska bli bättre i veckan, vilket låter super...jag och kidsen ska ut i solen så mycket det går! Stranden, äta glass, hälsa på hästarna och fira midsommar och min födelsedag!
Mycket som händer den här veckan!
Och nästa vecka är det premiär för Eclipse....tadaa!
Spelar inte så stor roll om jag inte kan se just på premiär dagen...men snart så bara...har ju väntat rätt länge och ihärdigt på den filmen!
Så det ska bli som att få en sockerkick efter ett år utan socker....

Nu i veckan ska det plockas blommor oxå allt vad jag orkar för snart är dom slut...o hela jävla året längtar jag tills man kan plocka dessa dyrgripar....vill ha hela hemmet fullt med sommarblommor♥♥

Love and kisses..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade