onsdag 30 juni 2010

Min överraskning..


Wow...vilken överraskning jag fick!
Först kom det ett sms på jobbet på förmiddagen, det stog;
Åk hem efter jobbet och håll dig hemma...så får du se vad som händer...här är nått att fundera på!
Sen när jag kom hem från jobbet så låg en lapp där det står;

Förlåt
Du har blivit lurad av två av dina kompisar, vi ska inte ut och springa i kväll (vilket vi skulle ha gjort) Vi har i stället planerat att bjuda ut dig på restaurang i kväll, så vi hoppas att du är klar vid 18.00 då vi kommer och hämtar dig.
Grattis i efterskott.
Du vet väl om att du är värdefull.
Anders O Wedde


Naww...vilka kompisar jag har!!!
Åhh dom är så rara mot mig!!
Å så glad jag blev sen då! Vi åkte in till stan och åt mat på en Thai Restaurang.
Åhh..supergott var det. Jag åt oxfiléspett med jordnötssås. Till efterrätt åt jag Thailändsk fruktsallad med glass o grädde!!
Jag var så mätt efteråt att jag såg dräktig ut...haha
Men än en gång.....
Tusen tack...vad snälla ni är!!
Ni är guld värda!!
Å ett tack till min fina Sann oxå för dom underbara blommorna!!!

Puss och kram..älskar er alla ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade